loading...
¥¥بنرهای جدید رایگان¥¥¥
سعید بازدید : 53 یکشنبه 21 خرداد 1391 نظرات (5)

با سلام ب دوستان عزیز جهت درست کردن بنر مجانی ب قسمت نظرات رفته ؛اسم سایت یا وبلاگ-متن مورد نظر جهت نمایش در بنر ؛آنهارا در بخش نظرات گذاشته و 4ساعت بعد بنر خود را تحویل بگیرید؛با تشکر مدیر وبلاگ زیر

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ماشین بلاگ در تاریخ 1348/10/11 و 14:39 دقیقه ارسال شده است

سلام یه بنر می خوام که متنش این باشه:

فروشگاه تبلیغاتی ماشین بلاگ

این نظر توسط حسام در تاریخ 1348/10/11 و 13:24 دقیقه ارسال شده است

سلام داش سعید خوشحالم که کارای مردم وحتی من که الان اینجا هستم رو راه میندازی واقعأ دمت گرم راستی یه بنر میخواستم متن روش
‏(رشت موزیک ، بیت ، تکست ، بیوگرافی ، آهنگ پیشواز) ‏http://0131.samenblog.com

این نظر توسط پاتوق دانلود در تاریخ 1348/10/11 و 13:20 دقیقه ارسال شده است

سلام وبتو لینک کردم.
یه دونه بنر می خواستم
اسمش این باشه
:پاتوق دانلود /بروز ترین مرجع دانلود/جدیدترین ها را از ما بخواهید
آدرس وبلاگ رو هم نوشتم
فقط یه خوااسته ی دیگر هم دارم اون هم اینه که بنر به قالب وبلاگ بخوره و یه کمی هم گرافیکی باتشهشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط hessam در تاریخ 1348/10/11 و 16:39 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست خوبم .شما رو لینک کردم.خوشحال میشم شما هم منو لینک کنید. .برای اینکه توو وبلاگم تبلیغاتتون کنم کد بنرتونو بدید تا براتوون بزارمش.
من 2 تا بنر میخواستم
متن اولی:مای شاپ بزرگترین فروشگاه اینترنتی

محصولات زناشویی محصولات نرم افزاری راهنمای تحصیل در خارج کشور و...
آدرس سایت:www.my_shop.rzb.ir

متن دومی:
بروزترین سایت خبری فناوری اطلاعات

بررسی تخصصی لپ تاپ تبلت گوشی و...

آدرس سایت:www.modern-technology.rzb.ir

این نظر توسط کرمان دانلود در تاریخ 1348/10/11 و 21:33 دقیقه ارسال شده است

sgسلام خوبی یه بنر می خوام می تونی برام درست کن

متن

کرمان دانلود بزرگترین مرجع دانلود

قالب سایت قالب وبلاگ نرم افزار بازی موبایلو کامپیوترو......
پاسخ : با سلام بنر شما فردا رأس ساعت 11تکمیل میشود؛باتشکر
پاسخ : سلام بنر شما تکمیل شد ؛شما آدرس سایت خود را ب صورت http برام ارسال کن تا باکلیک برروی بنر به آدرس سایت شما بیایند


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 39
  • بازدید سال : 67
  • بازدید کلی : 2,362